A jó keresőoptimalizálás eredménye
A SEO lényege egy weboldal látogatottságának növelése. A jó keresőoptimalizálással valódi sikertörténetet könyvelhet el az a cég vagy vállalkozás, amely időt szán honlapja helyes strukturálására, fejlesztésére. Megfelelő linkekkel és minőségi tartalommal a vendégek száma naponta növelhető. Új kapcsolatok kiépítésére hosszú távon jelent fenntartható megoldást, üzleti szempontból messzemenően a legjobb választás! Frissítésekkel garantálható a folyamatos érdeklődés, biztosítható az ügyfélkör.
A keresőoptimalizált weblapoké a jövő
Csak megfelelő szöveggel és képpel ellátott weblap számíthat rendszeresen látogatókra. Nem árt tudni, hogy a keresőmotorok kulcsszavakra reagálnak, ezért csak gondosan kiválasztott vezényszavakkal ajánlatos optimalizálni. A SEO szakemberek szerint csak a keresőoptimalizált honlapoknak van jövője az üzleti világban, így maradhatnak meg a színvonalat megkövetelő versenyben. Minden webáruháznak érdekében áll a legfontosabb információkat kulcsszavakba tömöríteni, hogy potenciális vásárlóik a kereséseknél célirányosan navigálhassanak a szükséges oldalakra.
Etikus magatartást tanúsító, white SEO módszert alkalmazó cégek megbízásával hatékonyan alkalmazhatóak az innovatív internetes-számítástechnikai eszközök. A külső szempontok mellett leginkább a belső és külső linkelések biztosítása, az oldalak láthatóvá tétele a cél. A keresőmotorok a megfelelő szövegezéssel és kódokkal ellátott honlapokat azonnal a találati listák első helyére teszik. Folyamatos ellenőrzéssel az előkelő helyezések huzamosan fenntarthatók, ez az eredmények tekintetében hihetetlen előrelépést jelenthet.
Milyen előnyökkel jár a keresőoptimalizálás?
- Sokkal több látogató érkezik a weboldalra, ezáltal növekedhet az ajánlatkérések száma
- Konkurencia megelőzése, nagyobb profit elérése
- Off-line reklámköltségek csökkentése
- Megtérülő pénzügyi befektetés
- Nemzetközi piacok elérése
A keresőoptimalizálás egy hosszabb folyamat
1. hónap
Fel kell kutatni a megfelelő kulcsszavakat és ki kell dolgozni a marketing stratégiát. A weblapon el kell helyezni a szükséges tartalmakat, amelyek a kiválasztott kulcsszavakra irányulnak. Nem szabad megfeledkezni a látogatottság méréséről sem, javasolt a Google Analytics használata, hiszen a rendszer ingyenes és nagyon profi szolgáltatást nyújt.
2. hónap
A keresőrobotok elkezdik felfedezni a weboldalt, a szakemberek elemzik a kulcsszavak pozícióit és a látogatók viselkedését. Ebben a fázisban még előfordulhat, hogy újra kell gondolni a kulcsszavakat, esetleg újra kell tervezni a weboldal egyes részeit. Már ilyenkor ajánlott a közösségi média profil elkészítése és néhány tartalommal való feltöltése.
3. hónap
Folytódik a tartalomgenerálás és elkezdődik a linképítési folyamat. A kampány elején meghatározott stratégia alapján több hónapon keresztül épülnek a PR linkek, havi szinten kb. 8 darab. Mindeközben érezhető a weboldal közösségi médiából érkező linkjeinek és megosztásainak ereje, aminek következtében kedvezőbb pozíciók alakulnak ki.
4-5. hónap
Elkezdenek érkezni a megrendelések, ajánlatkérések. Az eddigieket nem szabad abbagyni, folyamatossá kell tenni a weblap frissítését és a linképítést, valamit a közösségi kampányok indítását. A gyorsabb eredmények elérése érdekében ajánlott igénybe venni a Google Adwords szolgáltatásait is.
Nem szabad korán abbahagyni
Sokan beleesnek abba a hibába, hogy nincs megfelelő anyagi keret az online marketingre. Az első pár hónapban aktívan költenek, de hírtelen abbamarad a dolog. Ez nagy hiba. Ha nincs legalább egy évre elegendő pénz a keresőoptimalizálásra, akkor nem is érdemes belevágni. Egy kezdeti löket a weboldal számára nem elég, folyamatos SEO támogatásra van szükség, hogy beérjenek a pozíciók a kitűzött kulcsszavakra.
Kapcsolódó híreink
Kapcsolódó szolgáltatások
Weblapok keresőoptimalizálása
A seo a különböző keresőkből származó látogatói forgalom maximalizálásáért felel azzal, hogy minél jobb pozíciókat tesz lehetővé adott kulcsszavakra a találati listán. Tehát nem kérdés, keresőoptimalizálni kell a weboldalakat.
Linképítés
Egy weboldal, webáruház ismertsége, tartalmának, értékesített termékeinek, szolgáltatásainak minősége, a látogatói vagy vásárlói élmény általában egyenes arányban van az oldalra mutató linkek számával.