Egyedi weboldalkészítés felsőfokon!
Kérdése van? Segítünk!
Reelweb ügyfélszolgálat

A jó keresőoptimalizálás eredménye

A SEO lényege egy weboldal látogatottságának növelése. A jó keresőoptimalizálással valódi sikertörténetet könyvelhet el az a cég vagy vállalkozás, amely időt szán honlapja helyes strukturálására, fejlesztésére. Megfelelő linkekkel és minőségi tartalommal a vendégek száma naponta növelhető. Új kapcsolatok kiépítésére hosszú távon jelent fenntartható megoldást, üzleti szempontból messzemenően a legjobb választás! Frissítésekkel garantálható a folyamatos érdeklődés, biztosítható az ügyfélkör.

2016-10-04
A jó keresőoptimalizálás eredménye

A keresőoptimalizált weblapoké a jövő

Csak megfelelő szöveggel és képpel ellátott weblap számíthat rendszeresen látogatókra. Nem árt tudni, hogy a keresőmotorok kulcsszavakra reagálnak, ezért csak gondosan kiválasztott vezényszavakkal ajánlatos optimalizálni. A SEO szakemberek szerint csak a keresőoptimalizált honlapoknak van jövője az üzleti világban, így maradhatnak meg a színvonalat megkövetelő versenyben. Minden webáruháznak érdekében áll a legfontosabb információkat kulcsszavakba tömöríteni, hogy potenciális vásárlóik a kereséseknél célirányosan navigálhassanak a szükséges oldalakra.

Etikus magatartást tanúsító, white SEO módszert alkalmazó cégek megbízásával hatékonyan alkalmazhatóak az innovatív internetes-számítástechnikai eszközök. A külső szempontok mellett leginkább a belső és külső linkelések biztosítása, az oldalak láthatóvá tétele a cél. A keresőmotorok a megfelelő szövegezéssel és kódokkal ellátott honlapokat azonnal a találati listák első helyére teszik. Folyamatos ellenőrzéssel az előkelő helyezések huzamosan fenntarthatók, ez az eredmények tekintetében hihetetlen előrelépést jelenthet.

Milyen előnyökkel jár a keresőoptimalizálás?

  • Sokkal több látogató érkezik a weboldalra, ezáltal növekedhet az ajánlatkérések száma
  • Konkurencia megelőzése, nagyobb profit elérése
  • Off-line reklámköltségek csökkentése
  • Megtérülő pénzügyi befektetés
  • Nemzetközi piacok elérése

A keresőoptimalizálás egy hosszú folyamat

A keresőoptimalizálás egy hosszabb folyamat

1. hónap
Fel kell kutatni a megfelelő kulcsszavakat és ki kell dolgozni a marketing stratégiát. A weblapon el kell helyezni a szükséges tartalmakat, amelyek a kiválasztott kulcsszavakra irányulnak. Nem szabad megfeledkezni a látogatottság méréséről sem, javasolt a Google Analytics használata, hiszen a rendszer ingyenes és nagyon profi szolgáltatást nyújt.

2. hónap
A keresőrobotok elkezdik felfedezni a weboldalt, a szakemberek elemzik a kulcsszavak pozícióit és a látogatók viselkedését. Ebben a fázisban még előfordulhat, hogy újra kell gondolni a kulcsszavakat, esetleg újra kell tervezni a weboldal egyes részeit. Már ilyenkor ajánlott a közösségi média profil elkészítése és néhány tartalommal való feltöltése.

3. hónap
Folytódik a tartalomgenerálás és elkezdődik a linképítési folyamat. A kampány elején meghatározott stratégia alapján több hónapon keresztül épülnek a PR linkek, havi szinten kb. 8 darab. Mindeközben érezhető a weboldal közösségi médiából érkező linkjeinek és megosztásainak ereje, aminek következtében kedvezőbb pozíciók alakulnak ki.

4-5. hónap
Elkezdenek érkezni a megrendelések, ajánlatkérések. Az eddigieket nem szabad abbagyni, folyamatossá kell tenni a weblap frissítését és a linképítést, valamit a közösségi kampányok indítását. A gyorsabb eredmények elérése érdekében ajánlott igénybe venni a Google Adwords szolgáltatásait is.

Nem szabad korán abbahagyni

Sokan beleesnek abba a hibába, hogy nincs megfelelő anyagi keret az online marketingre. Az első pár hónapban aktívan költenek, de hírtelen abbamarad a dolog. Ez nagy hiba. Ha nincs legalább egy évre elegendő pénz a keresőoptimalizálásra, akkor nem is érdemes belevágni. Egy kezdeti löket a weboldal számára nem elég, folyamatos SEO támogatásra van szükség, hogy beérjenek a pozíciók a kitűzött kulcsszavakra.

Kapcsolódó kulcsszavak

# reszponzív

# webdesign

Kapcsolódó híreink

A Google Analytics használatának előnyei

2016-06-05

A Google Analytics használatának előnyei

A 21. században az adásvételek jelentős része az interneten zajlik, ami másfajta üzletpolitikát és marketinget kíván, mint a személyes kontaktussal megvalósuló ügyletek, mivel az eladó nem látja az ügyfelet.

Hogyan válasszunk kulcsszót?

2016-08-23

Hogyan válasszunk kulcsszót?

Egy weboldal népszerűsítése komplex feladat. Úgy kell megszerkeszteni, hogy a fontosabb kulcsszavakra mindenki számára könnyen megtalálható legyen.

Egy weboldal önmagában nem elég!

2017-08-03

Egy weboldal önmagában nem elég!

Sokan úgy gondolják, ha készíttetnek egy drága weboldalt, akkor máris a keresőlisták élére kerülnek, és hátradőlhetnek. Ez sajnos nem így van. Mi kell még a sikerhez?

Kapcsolódó szolgáltatások

Keresőoptimalizálás

A seo a különböző keresőkből származó látogatói forgalom maximalizálásáért felel azzal, hogy minél jobb pozíciókat tesz lehetővé adott kulcsszavakra a találati listán. Tehát nem kérdés, keresőoptimalizálni kell a weboldalakat.

Tovább »

Linképítés

Egy weboldal, webáruház ismertsége, tartalmának, értékesített termékeinek, szolgáltatásainak minősége, a látogatói vagy vásárlói élmény általában egyenes arányban van az oldalra mutató linkek számával.

Tovább »

Üzenjen nekünk!

Kérdése van? Információra van szüksége? Kérjük, adja meg elérhetőségeit és érdeklődése célját! Hamarosan keresni fogjuk.

*Elfogadom az oldal szerződési feltételeiben és az adatvédelmi tájékoztatójában foglaltakat.

Központi iroda: 2800 Tatabánya, Mártírok útja 81/B. II. emelet 6. ajtó
Ügyfélfogadási idő: Hétfőtől péntekig: 08:00-16:00
Online elérhetőség: info@reelweb.hu
Telefonos elérhetőség: +36 70 410 1763