Egyedi weboldalkészítés felsőfokon!
Kérdése van? Segítünk!
Reelweb ügyfélszolgálat

Egy weboldal önmagában nem elég!

Sokan úgy gondolják, ha készíttetnek egy drága weboldalt, akkor máris a keresőlisták élére kerülnek, és hátradőlhetnek. Ez sajnos nem így van. Mi kell még a sikerhez? Sajnos nagyon sok minden. Pontos recept nincs, de megpróbáltuk összeszedni a legfontosabb teendőket egy weblap élesítését követően.

2017-08-03
Egy weboldal önmagában nem elég!

Egy weboldallal foglalkozni kell

Abban az esetben van kevesebb munka egy weboldallal, ha nagyon egyedi témával foglalkozik, amit eddig  még nagyon kevesen valósítottak meg, tehát kevés, vagy éppen nincs is konkurencia. Ilyenkor előfordul, hogy a weboldal elkészülése után hátradőlhet a tulajdonos, és nincs több dolga. Ilyen esetből azonbann nagyon kevés van, szinte már ritkaságszámba megy. 

Minden más esetben heti szinten foglalkozni kell a weboldallal, sőt érdemes szakértőket bevonni egy profi, jól átgondolt marketingterv elkészítésébe. Marketing nélkül nem lehet eredményt elérni. Ma már szinte minden területen nagy a konkurencia, valamivel ki kell tűnni a tömegből.

Minőségi tartalomírás

Egy weboldal teljesítményét, sikerességét alapvetően meghatározza a honlapra készített szöveg, tartalom minősége és a feltöltés szakszerűsége. Ajánlott hetente vagy kéthetente egy-egy új tartalom feltöltése. Figyelni kell a beszállítók és a partnerek hírblokkjait, hírleveleit és a kapcsolódó hírportálokat a legfrissebb újdonságok, érdekességek, esettanulmányok miatt. Venni kell a fáradságot és minden releváns anyagból írni kell egy sajátot, amit gazdagon illusztrálva fel kell tölteni a saját weboldalunkra.

Közösségi média

Készíteni kell a cégnek vagy vállalkozásnak minimum kettő (Facebook, Google+) közösség profilt. A weboldal tartalmát érdekes posztok formájában fel kell tölteni a közösségi oldalakra. Ha már van pár érdekes poszt, akkor aktív rajongókat kell gyűjteni, akiket be kell vonni a közösség építésébe. A social media kampányok ma már nélkülözhetetlenek egy vállalkozás sikeressé tételéhez. Fő funkciójuk egy termék vagy szolgáltatás népszerűsítése a közösségi internetes csatornák alkalmazásával. 

YouTube csatorna létrehozása

Az emberek nem szeretnek sokat olvasni, mert időt és energiát vesz igénybe. Ma már sokkal szívesebben néznek meg egy rövid  termék- vagy cégbemutató videót, mint hogy hosszú leírásokat olvasgassanak. Természetesen a weboldalon legyen leírva minden fontos információ, a komoly érdeklődők biztosan el fogják olvasni, de a többség nem. Rohanó világunkban könnyen lehet vásárlót vagy ügyfelet szerezni egy saját YouTube csatorna üzemeltetésével is. Ha az egyes videókat megfelelő kulcsszavakkal és tartalommal publikálják, a YouTube-on kereső felhasználók biztosan ráakadnak a videókra.

Google Analytics pontos beállítása

A Google Analytics legfontosabb jellemzője, hogy az internetes böngészések irányát pontosan jegyzi, a főoldalaktól az aloldalakon és linkeken át tudja, honnan hová vezet és meddig tart a látogató útja. Rendkívül hasznos adatok összegyűjtésével segíti a weboldalak fejlesztését, kiküszöbölve az esetleges tévedéseket. Nemcsak az értékesítések és konverziók mérését teszi lehetővé, hanem pontos képet ad arról is, hogyan használnak egy adott weboldalt a látogatók, hogyan érkeztek oda és hogyan lehet őket visszatérésre késztetni.

Egy weboldal önmagában nem elég

Keresőoptimalizálás, helyezésmérés, helyezéskövetés

A keresőoptimalizálás a webes jelenlét kötelező teendői közé tartozik, hiszen a legszebben megépített weboldal sem hoz hasznot az üzemeltetőjének, ha nincsenek az oldalon látogatók. Ha a weboldal tartalmilag már rendben van, akkor érdemes a weboldalon kívüli faktorokat átnézni, amelyek hatással vannak a weboldal teljesítményére. A keresőoptimalizálással párhuzamosan javasolt a weboldal különböző kulcsszavakra mutatott teljesítményének mérése a keresőkben.

PR linképítés

Egy jó helyen és megfelelően elhelyezett, az adott weboldalra valamilyen hivatkozást is tartalmazó PR cikk az egyik leghatékonyabb marketing- és keresőoptimalizálási eszköz manapság. A domain kora fontos minőségi kritérium, mivel az idősebb domaineket, az ott található tartalmakat a keresők általában lényegesen megbízhatóbbnak ítélik. Az adott weboldal tematikájába vágó, jól megírt PR cikk megfelelően feltöltve kerül fel ezekre az oldalakra, álatalában egy, esetleg két hivatkozással. Egy megbízható, erős múlttal rendelkező weboldal hivatkozása pedig növeli egy weboldal megbízhatóságát, értékét a keresők számára, így jobb helyezéseket érhet el a találati listákon.

Adwords kampány készítése, kezelése

A Google keresőben a találati listákon fizetett hirdetések segítségével is könnyedén meg lehet szerezni az első helyeket, biztosítani lehet az első oldali megjelenéseket: erre szolgál a Google Adwords szolgáltatása. A kampányok teljesítményét, eredményességét folyamatosan felügyelni és értékelni kell, ezek az Adwords kampánykezelés szerves részei.

Külső portálokon linkek elhelyezése

Keresni kell egy tematikus bloggert, és megbízást kell adni neki egy fizetett blogbejegyzésre. Másik hasznos út a külső kapcsolódó szakmai portálokon fizetett bejegyzés vásárlása. Aktuális újdonságból vagy akcióból egy cikket kell készíteni, amit el kell helyeztetni a portál weboldalán. Ezek a hivatkozások pókhálóként kötik össze a weboldalakat az interneten, amit a keresők „látnak”, feltérképeznek és az oldal rangsorolási algoritmusában precízen feldolgoznak, figyelembe vesznek. Érdemes a barátok között is végigkérdezősködni, és bevetni a linkcsere programot. Ennek az a lényege, hogy mindkét fél elhelyez egy-egy linket a másik weboldalára. Ez kölcsönösen hasznos, mert mindkét weboldal erősödik.

Felkészülés a hírlevelezésre

Az egyik legnépszerűbb vevőmáges a hírlevelezés. A weboldal több pontján is fel kell ajánlani a látogatóknak a feliratkozás lehetőségét, és meg kell várni, amíg összegyűlik egy kisebb csoport, akiknek már érdemes lehet havi vagy negyedéves bontásban küldeni az akciókat, újdonságokat hírlevél formájában. Ehhez regisztrálni kell egy online hírlevélküldő rendszernél, ahol beállíthatóak a hírlevél témái, a feliratkozók és a hírlevél sablonok. Ezzel a tevékenységgel csak akkor érdemes foglalkozni, ha kivitelezhető egy rendszeresen kiküldött minőségi hírlevél előállítása.

Kapcsolódó kulcsszavak

# keresőoptimalizálás

# weboldalkészítés

# közösségi média

# Google Analytics

# PR linképítés

Kapcsolódó híreink

Mi kell az igazán sikeres honlaphoz?

2015-08-31

Mi kell az igazán sikeres honlaphoz?

Számtalan kutatás és elemzés látott napvilágot a múltban arról, hogy tulajdonképpen milyen is egy igazán sikeres honlap, ami nemcsak hasznos, hanem ezen felül pénzt is hoz tulajdonosának.

Mi kell egy modern weboldalra?

2016-12-12

Mi kell egy modern weboldalra?

Minden évben változik a trend, mások az elvárások, más a divat. Weboldalkészítés során rengeteg funkció szóba jöhet, ám vannak olyan elemek, amelyeket mindenképpen ajánlott elhelyezni.

Mi az a reszponzív webdesign?

2015-12-21

Mi az a reszponzív webdesign?

Ugyanazt a tartalmat különböző felbontású és méretű kijelzőkön más-más stílus alkalmazásával jeleníti meg. Erre nyújt megoldást a reszponzív webdesign.

Kapcsolódó szolgáltatások

Keresőoptimalizálás

A seo a különböző keresőkből származó látogatói forgalom maximalizálásáért felel azzal, hogy minél jobb pozíciókat tesz lehetővé adott kulcsszavakra a találati listán. Tehát nem kérdés, keresőoptimalizálni kell a weboldalakat.

Tovább »

Adwords kampány

Az Google Adwords egy kattintás alapon elszámolásra kerülő hirdetési rendszer, amely előre beállított hirdetéseket jelenit meg attól függően, hogy a felhasználó épp mire keres rá a keresőben.

Tovább »

Üzenjen nekünk!

Kérdése van? Információra van szüksége? Kérjük, adja meg elérhetőségeit és érdeklődése célját! Hamarosan keresni fogjuk.

*Elfogadom az oldal szerződési feltételeiben és az adatvédelmi tájékoztatójában foglaltakat.

Központi iroda: 2800 Tatabánya, Mártírok útja 81/B. II. emelet 6. ajtó
Ügyfélfogadási idő: Hétfőtől péntekig: 08:00-16:00
Online elérhetőség: info@reelweb.hu
Telefonos elérhetőség: +36 70 410 1763