Egyedi logótervezés
Egy logótervezés legfontosabb pontja a közölni kívánt koncepció meghatározása. Lehet ez egy tárgy, szimbólum, vagy akár egy absztrakt forma, ami a cégre vagy annak tevékenységére utal. Egy modern logó nem nagy és nem részletes, követi a letisztult formavilágot, hangsúlyos és ízléses. A logó több mint egy jelzés, képi aláírásnak tekinthető az üzleti világban, a brandépítés alapköve és az arculat mozgatórugója.
Honnan indult a logó?
Már a legősibb kultúrákban is használtak jelképeket a mondanivaló kifejezésére. A XIII. században az aranyművesek véstek egyedi jeleket az általuk készített fémtárgyakba. Egyesek szerint ebben az időben indulhatott el a logókészítés mestersége. A logó segítségével könnyen azonosíthatóak voltak egyes embercsoportok, cégek, gyártók. Tulajdonképpen a középkorban kialakuló családi címerek is a mai logók előfutárai voltak. Az ipar fejlődésével a logók is nagy változáson mentek keresztül. A nyomtatás elterjedésével szükség volt egyedi logókra, hogy a kereskedők megkülönböztethessék magukat a konkurenseniktől. Napjainkban ugyanez a helyzet, a logó egy üzenetet kommunikál a piac felé, de egyben azonosítja is a céget vagy vállalkozást.
Milyen a jó logó?
- Nem feltétlenül konkrét és szájbarágó, de egyedi és könnyen beazonosítható.
- Profi megjelenésű és minden területen jól felhasználható.
- Egyszerű, letisztult és időtálló.
- Releváns a megcélzott célközönség számára.
A logók típusai
Háromféle logótípust lehet megkülönböztetni. A legelterjedtebb típusa az ikonikus logó, ahol a logót egy mindenki számára ugyanazt jelentő forma szimbolizálja. A másik népszerű típus a szöveges logó, ahol a logót a cég betűiből alkotott mozaikszó, vagy pedig a cég neve alkotja különleges és egyedi betűtípussal. Sokan vegyítik az előző két típust, általában akkor, ha a sugallt üzenet átadásához a szimbólum önmagában nem elég.
Miért fontos a jó logó?
Ma már szinte minden területen nagy a konkurencia, valamivel ki kell tűnni a tömegből. Egy jól megtervezett logó megadja ezt a lehetőséget, egyfajta identitást ad, a vállalkozás szellemiségével azonosul és megkülönböteti tulajdonosát a piac többi szereplőjétől. Egy logó az egyszerűségével hódít, ezáltal sokrétűen felhasználható és könnyebben megjegyezhető. A logó ugyanolyan fontos szerepet játszik az első megítélésben, mint az arculat.
A logótervezés lépései
- Igény felmérése, egyeztetés, megismerés.
- Kezdeti logótervek, vázlatok elkészítése.
- Színek, méretek, betűtípusok kiválasztása.
- Logótervek formálása, csiszolása, korrigálása.
- A végleges logó átadása vektoros formátumban.
Egyedi logótervezés – Ajánlatkérés
Kérjük, az alábbi űrlapon adja meg elérhetőségeit, illetve írja le az ajánlattal kapcsolatos egyéb közlendőit!
A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!
Köszönjük, hogy érdeklődik a ReelWeb Kft. teljes körű szolgáltatásai iránt.
Gyors reakcióidő
Kérje kötelezettségektől mentes árajánlatunkat online! Kollégáink maximum 36 órán belül válaszolnak minden kérésre.
Garanciát vállalunk!
Ügyfeleink számíthatnak ránk és bízhatnak bennünk, hiszen minden szolgáltatásunkra minimum 1 év garanciát vállalunk!
Keressen minket bizalommal!
Kapcsolódó szolgáltatások
Arculattervezés
Az emberek többsége vizuális, a képi megjelenési formák segítségével könnyebben kapcsolják egymáshoz a dolgokat. Sok esetben a külső jegyek és az első benyomás alapján döntenek az érdeklődők.
Reklámgrafika, webgrafika
Egy vállalkozás életében fontos szerepet játszik a reklám és a különböző online felületeken elhelyezett webgrafikák. Sok módja van az online reklámozásnak és számos lehetőség közül lehet választani.