A modern weblapok többsége nagy valószínűséggel használ valamilyen ikonokat az oda érkező látogatók könnyebb tájékozódása érdekében.
Egyedi weboldal vagy CMS rendszer?
Ma már egy weboldal ekészítésére többféle alternatíva is rendelkezésre áll. Talán túl sok is. Érdemes tehát alaposan tájékozódni a választás előtt.
Mi az a Google Tag Manager, és miért éri meg használni?
A Google Tag Manager, azaz Google Címkekezelő rendszer egy 2012 óta mindenki számára elérhető, ingyenes szolgáltatás az interneten, ami megkönnyíti a weboldal kódok elhelyezését, kezelését.
A weboldal tervezés legfontosabb lépései
A weboldal létrehozása sokszor nem tűnik olyan bonyolult feladatnak, ám amikor nagy lendülettel belevetjük magunkat a tervezésbe, akkor hamar szembesülünk a valósággal.
A linkek szerepe a Google találati rangsorban
Még 2019-ben is nagy jelentősége van a linképítésnek, hiszen a keresőrobotok nagy mértékben veszik figyelembe egy adott weboldalra mutató külső hivatkozások számát.
Facebook kampány üzemeltetési tanácsok
A Facebook kattintás alapon működő hirdetési rendszere előre beállított hirdetéseket jelenít meg Facebook felhasználóknak, azok szokásai és érdeklődési körei alapján az idővonalukon.
Hogyan érdemes használni az Instagram fiókot?
Az Instagram ma már a második legfontosabb közösségi média, ezért a korral haladó cégek egyre inkább kezdenek megjelenni ezen az okostelefonokra optimalizált platformon is.
Facebook oldal kezelési tanácsok
A Facebook közösségi oldalt aktívan használók száma több millióra tehető hazánkban, ezért kifejezetten fontos egy közösségi profil és annak szakszerű karbantartása egy cégnél, vállalkozásnál.
Google reCaptcha v3 – új módszer a robotok ellen
A Google reCAPTCHA v3 egy ingyenes szolgáltatás, amely védi a webhelyet a spamektől és a robotok okozta visszaéléstől.