Egy nemrég közzétett médiakutatás szerint az üzleti világ számára mainstream eszközzé, azaz vezérfonallá vált a közösségi média, ami lassan egyre több feladatot vesz át a klasszikus médiakampányoktól.
Mi kell egy modern weboldalra?
Minden évben változik a trend, mások az elvárások, más a divat. Weboldalkészítés során rengeteg funkció szóba jöhet, ám vannak olyan elemek, amelyeket mindenképpen ajánlott elhelyezni.
A jó keresőoptimalizálás eredménye
A SEO lényege egy weboldal látogatottságának növelése. A jó keresőoptimalizálással valódi sikertörténetet könyvelhet el az a cég vagy vállalkozás, amely időt szán honlapja strukturálására, fejlesztésére.
Hogyan válasszunk kulcsszót?
Egy weboldal népszerűsítése komplex feladat. Úgy kell megszerkeszteni, hogy a fontosabb kulcsszavakra mindenki számára könnyen megtalálható legyen.
A Google Analytics használatának előnyei
Ma már az adásvételek nagy része az interneten zajlik, ami másfajta marketinget kíván, mint a személyes kontaktussal megvalósuló ügyletek, mivel az eladó nem látja az ügyfelet.
Miért fontos a gyakori weblap frissítés?
Weboldal tulajdonosként nem elegendő csak az online megjelenés, jelentős energiát kell fektetni a keresőoptimalizálásba, valamint a weboldalon megjelenő tartalmak fejlesztésébe.
Milyen egy profi weboldal készítő?
Számos weboldal készítő van az interneten, akik kevés tapasztalattal és inspirációval rendelkeznek. A feladatot érdemes olyan szakemberekre bízni, akik megfelelő szaktudással rendelkeznek.
Mi az a reszponzív webdesign?
Ugyanazt a tartalmat különböző felbontású és méretű kijelzőkön más-más stílus alkalmazásával jeleníti meg. Erre nyújt megoldást a reszponzív webdesign.
A social media kampány előnyei és hátrányai
A social media kampány ma már nélkülözhetetlen egy vállalkozás sikeressé tételéhez. Fő funkciója egy termék vagy szolgáltatás népszerűsítése a közösségi internetes csatornák alkalmazásával.