Facebook kampány üzemeltetés
A Facebook kattintás alapon működő hirdetési rendszere előre beállított hirdetéseket jelenít meg Facebook felhasználóknak, azok szokásai és érdeklődési körei alapján az idővonalukon. A hirdetési kampányok megfelelő beállításokkal minimális költségkeretből sok emberhez juthatnak el.
Könnyen kezelhető rendszer
A Facebook hirdetésnek nincs fix ára. A hirdetések napi és maximális költségkerete szabadon állítható, így bármilyen méretű költségvetéssel indítható közösségi kampány. A beállított maximumnál nem költ többet a rendszer, és csak azoknak jelenik meg a hirdetés, akiket valószínűleg érdekel is. A hirdetés létrehozásakor beállíthatóak azok a paraméterek, amik alapján a rendszer megjeleníti a hirdetést az embereknek.
A költségkeret mellett a célközönség kiválasztása is fontos feladat. Megadható, milyen témák iránt érdeklődő felhasználóknak jelenjen meg a hirdetés, de a demográfiai adatok alapján (hely, életkor, nem, nyelv, stb.) is célozhatóak a kampányok.
Sokféle kreatív tartalom használható a hirdetés kinézetéhez. Ilyenek például a képek, szövegek, videók, galériák, slideshow hirdetések, amelyek segítségével hatékonyan megragadható az emeberek figyelme. A hirdetés feladás után bekerül a Facebook hirdetési licitálási folyamatába, és elkezd megjelenni az embereknek.
Milyen egy jó Facebook hirdetés?
Könnyű kezelni a hirdetésfeladó rendszert, de ugyanilyen könnyen lehet eredmény nélkül nagyon sok pénzt elkölteni. Hogyan lehet eredményesebb hirdetéseket létrehozni?
- Jól átgondolt stratégiával és a megfelelő konverziós arány kiválasztásával sikeresebb hirdetések hozhatóak létre.
- Az alacsony költségű PPC (kattintás alapon működő) hirdetések nem termelnek bevételt.
- Fontos a jó minőségű és figyelemfelkeltő képek használata.
- A területi célzás beállításával elkerülhetőek a felesleges költések.
- A kattintásokat releváns landing page-re vagy Facebook oldalra kell irányítani.
- Kampányonként minimum 3 hirdetést kell használni, hogy kiderüljön, milyen üzenetek (címek, képek, szövegek) sikeresek.
Természetesen a hirdetési kampányt felügyelni kell, és szükség esetén módosítani kell a kampány beállításait. Ellenőrizni kell a kampány célját, a kattintások számát és árát, a célcsoportból elért emberek számát, a megtekintéseket, a teljes költségkeretet és a konverziót. A hirdetés elhelyezése és hatékonysága szempontjából az is lényeges, hogy asztali vagy mobil környezetben érkezik-e több kattintás.

Facebook kampány szolgáltatásunk:
- Facebook oldalak készítése, üzemeltetése
- Facebook kampány kezelés
- Facebook kampányok optimalizálása
- Kampányok grafikai anyagainak elkészítése
- Érkeztető oldal (landing page) készítése
Ügyfeleink számíthatnak ránk és bízhatnak bennünk, hiszen minden szolgáltatásunkra 1 év garanciát vállalunk!
Érkeztető oldal – landing page
A hirdetéseket célszerű a saját weboldalra irányítani, mert így a látogatók sokkal alaposabb tájékoztatást kaphatnak, mint egy korlátozott hirdetésben. Ehhez ajánlott egy jól felépített érkezési oldal (landing page) létrehozása, ahol releváns információk mellett cselekvésre ösztönző gombok elhelyezése szükséges. A nyomkövetés beállítása a kampány ideje alatt nagyon fontos. Könnyebben mérhető a látogatók tevékenysége, és az esetleges tervezési hibák is hamarabb felszínre kerülhetnek. A mérési eredmények alapján, ha szükséges, változtatni kell a hirdetésen.
A Facebook kampány előnyei
- Sok felhasználó látogatja, ami miatt nagyon sikeresek lehetnek a kampányok.
- Alacsony költséggel lehet jó eredményeket elérni.
- A „pay per click” (PPC) rendszerének köszönhetően csak akkor kell fizetni, ha kattintás történik a hirdetésre.
- A célközönség beállításával pontosan célozható a hirdetés.
- A hirdetés megjelenése menet közben is változtatható.
- A kampány ideje alatt napi statisztikát és valós idejű adatokat is kaphatunk.
- Egy hirdetéssorozatban akár több poszt hirdetés is futhat párhuzamosan.
Szakértők bevonása
Ha a cégben vagy vállalkozásban nincs kapacitás vagy nem áll rendelkezre a szükséges szakértelem, akkor javasolt szakértők bevonása a hirdetési kampányok tervezésébe, lebonyolításába. A Facebook hirdetések házon belüli kezelése nagyon kockázatos, és nem jó befektetés. Tapasztalatok alapján a rossz beállításokkal futó kampány több kárt okoz, mint amibe egy szakértő bevonása kerülne. Hogy miért? Mert az így elköltött pénz soha nem térül meg, a hibás beállítások felesleges és magas költségeket generálnak.
Facebook kampány üzemeltetés – Ajánlatkérés
Kérjük, az alábbi űrlapon adja meg elérhetőségeit, illetve írja le az ajánlattal kapcsolatos egyéb közlendőit!
A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!
Köszönjük, hogy érdeklődik a ReelWeb Kft. teljes körű szolgáltatásai iránt.
Gyors reakcióidő
Kérje kötelezettségektől mentes árajánlatunkat online! Kollégáink maximum 36 órán belül válaszolnak minden kérésre.
Garanciát vállalunk!
Ügyeleink számíthatnak ránk és bízhatnak bennünk, hiszen minden szolgáltatásunkra minimum 1 év garanciát vállalunk!
Keressen minket bizalommal!
Kapcsolódó szolgáltatások

Adwords kampány
Az Google Adwords egy kattintás alapon elszámolásra kerülő hirdetési rendszer, amely előre beállított hirdetéseket jelenit meg attól függően, hogy a felhasználó épp mire keres rá a keresőben.

Facebook oldal kezelés
A Facebook közösségi oldalt aktívan használók száma több millióra tehető hazánkban, ezért kifejezetten fontos egy közösségi profil és annak szakszerű karbantartása egy cégnél, vállalkozásnál.